COMCORE FUTURA

Zintegrowany system ERP pozwalający skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym.

Oferujemy nowoczesny, zintegrowany system ERP, który pozwala skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym. System ERP (ang. Enterprise Resource Planning) to rodzaj oprogramowania, które służy do efektywnego planowania całością zasobów przedsiębiorstwa. Takie rozwiązanie pozwala na skuteczne zarządzanie całą bazą danych firmy poprzez zintegrowanie informacji z wszystkich działów. Dzięki temu otrzymujesz pełną gwarancję kompleksowego i uporządkowanego działania wszystkich modułów w oparciu o wspólną bazę danych. Dodatkowo skutecznie przechowujesz i gromadzisz dane, które później są automatycznie interpretowane i przekazywane do dalszej realizacji.

System Comcore FUTURA zapewnia wygodę w prowadzeniu biznesu oraz integrację wszystkich obszarów istotnych dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wszechstronność rozwiązań standardu naszego systemu powoduje, że znajduje on swoje zastosowanie w różnych dziedzinach przemysłu, w firmach o różnej skali działalności.

System obejmuje działy:

KATALOG

• stanowi bazę produktów, które oferuje Twoja firma
• daje możliwość kompletowania i składania zamówień na produkty
• umożliwia łatwy podgląd ostatnio złożonych zamówień
• pozwala na szybkie tworzenie dokumentacji
• optymalizuje pracę Twojego przedsiębiorstwa
• wspierany przez działanie aplikacji mobilnej Comcore Futura Mobile Katalog

ZLECENIA

• umożliwia indywidualne rozpatrzenie zleceń pod kątem zamówionych produktów
• daje bezpośredni dostęp do szczegółowych informacji dotyczących zleceń oraz stopnia
ich realizacji
• umożliwia zmianę statusów zleceń przez osoby do tego uprawnione
• daje możliwość kolejkowania przez ustawienie priorytetu każdego zlecenia indywidualnie
• umożliwia wygenerowanie druku zleceń według konkretnego statusu lub dla wybranego
działu
• pozwala na tworzenie historii zleceń

ZAMÓWIENIA

• oferuje dostęp do szczegółowych informacji dotyczących zamówień na każdym etapie w
jakim się znajdują
• umożliwia śledzenie realizacji zamówień oraz zmianę ich statusów przez osoby uprawnione
• daje możliwość tworzenia historii zamówień i pełnej dokumentacji
• pozwala na przejrzystość i bezproblemowość w realizacji zamówień

PŁATNOŚCI

• zawiera wszystkie dane związane z płatnościami za zamówienia od klientów w Twojej
firmie
• tworzy płatności wraz z nowymi zamówieniami
• umożliwia manualne sterowanie statusem płatności za realizację zamówień
• pozwala na drukowanie aktualnego widoku wpłat
• daje pełną kontrolę finansów przedsiębiorstwa

CRM

• daje możliwość zarządzania relacjami z klientami
• umożliwia administrowanie bazą współpracowników
• zawiera wszystkie informacje o dostawcach oraz surowcach jakie oferują

• pozwala na drukowanie aktualnego widoku modułu i tworzenie szczegółowej
dokumentacji
• daje możliwość przydzielania indywidualnych promocji dla każdego klienta

KD (KONTROLA DOSTĘPU)

• zawiera dane potrzebne do identyfikacji wszystkich pracowników
• umożliwia zintegrowanie indywidualnych kart pracowniczych
• pozwala w łatwy i uczciwy sposób zarządzać czasem pracy podwładnych
• pozwala sprawdzić w czasie rzeczywistym obecność w firmie indywidualnego pracownika
• daje możliwość tworzenia raportów za konkretny okres np. miesięczny lub szczegółowy
za poszczególne dni przepracowane przez danego pracownika
• wpływa na zwiększenie motywacji i wydajności personelu

CENNIKI

• umożliwia edytowanie ceny pojedynczych elementów przeznaczonych na sprzedaż
• daje możliwość zarządzania promocjami i kuponami rabatowymi
• pozwala budować uczciwe relacje z kontrahentami
• tworzy automatyczną dokumentację

MAGAZYN

• umożliwia sprawdzenie stanu dostępnych elementów, ich lokalizację oraz miejsce
magazynowania
• posiada specjalną sekcję zadań dla magazyniera
• zawiera usystematyzowane informacje dotyczące zamówień oraz umożliwia podgląd w
czasie rzeczywistym listy aktywnych sesji magazynu
• pozwala wydawać niezbędne do produkcji materiały pogrupowane według zleceń
• umożliwia przyjęcie gotowych produktów na magazyn oraz wydanie ich do klienta
• daje możliwość włączenia dodatkowej funkcji pozwalającej na ręczne zarządzanie
procesami
• umożliwia drukowanie kodów kreskowych dla jednego lub kilku elementów
• wysyła ostrzeżenia w formie alertu, w momencie kiedy dany element osiągnie krytyczną
ilość
• tworzy automatyczną dokumentację
• wspierany przez działanie aplikacji mobilnej Comcore Futura Mobile Magazyn

ZASOBY

• pozwala na bieżąco aktualizować i kontrolować bazę zasobów firmy
• umożliwia dodawanie do systemu produktów, które zostały wyprodukowane oraz
surowców potrzebnych do ich produkcji
• daje możliwość nadzorowania stanu składowych sub-produktów potrzebnych do
wytworzenia końcowego produktu
• umożliwia zarządzanie konkretnymi parametrami produktu
• daje możliwość dodawania rożnych kombinacji elementu
• posiada dodatkową funkcjonalność, jaką jest Baza Technologiczna zarządzająca
technologią produkcji
• poprawia wydajność procesów wytwarzania
• tworzy automatyczną dokumentację

PRODUKCJA

• pozwala na sprawne kierowanie oraz analizowanie produkcji
• umożliwia podgląd procesów oraz zleceń, które znajdują lub znajdowały się w fazie
produkcji
• dzięki dostępności specjalnych monitorów umożliwia rzeczywisty podglądu na stan
produkowanych dóbr
• umożliwia zmianę priorytetu oraz statusów poszczególnych zleceń produkcyjnych
• pozwala zaplanować optymalne obłożenie każdego z działów produkcji
• daje gwarancję wyższej efektywności pracy firmy
• tworzy automatyczną dokumentację
• pozwala zarządzać produkcją z poziomu aplikacji mobilnej Comcore Futura Panel
Produkcyjny

ZAOPATRZENIE

• odpowiada za zamówienia brakujących produktów lub surowców
• posiada zintegrowany moduł pozwalający wysyłać automatyczne maile do dostawców
• umożliwia tworzenie globalnej listy produktów, które wymagają zamówienia
• daje możliwość ręcznego wprowadzania zmian w realizacji zleceń
• pozwala tworzyć szczegółową historię zamówień
• zawiera funkcję informującą o brakujących elementach potrzebnych do aktualnej
produkcji
• umożliwia monitorowanie postępów realizacji zleceń

HR

• umożliwia zarządzanie kadrą pracowniczą oraz wszystkimi działami firmy
• daje możliwość weryfikacji pracownika po indywidualnej karcie
• pozwala przydzielać role określające uprawnienia każdego użytkownika
• tworzy automatyczną dokumentację

Dzięki modułom, które wspierają określone aspekty działalności pozwala w kompleksowy sposób zarządzać wszystkimi procesami zachodzącymi w firmie. System Comcore FUTURA został opracowany przy współpracy z małymi i średnimi firmami produkcyjnymi, w związku z czym wyposażony został w rozwiązania i moduły, które były istotne dla sprawnego funkcjonowania każdego z tych przedsiębiorstw. System, dzięki temu, że wspiera aż 13 działów pozwala kontrolować realizację zlecenia od momentu złożenia zamówienia, aż do zakończenia zlecenia i wydania produktu do klienta.

Zalety systemu Comcore FUTURA

ERP W CHMURZE

NISKIE KOSZTY I SZYBKIE WDROŻENIE

ELASTYCZNY DOSTĘP

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

System wykorzystuje technologie chmury obliczeniowej jako formy przechowywania danych. Takie rozwiązanie wiąże się z brakiem konieczności inwestowania we własną infrastrukturę serwerową. Dzięki temu system Comcore FUTURA wyróżniają niskie koszty i szybkie wdrożenie.

Każdy dział firmy w strukturze systemu zajmuje osobny moduł zawierający indywidualne funkcjonalności, ale bazujący na tej samej, wspólnej bazie danych. Wszystkie modułu są ze sobą ściśle zintegrowane, dzięki czemu obieg informacji w firmie jest natychmiastowy. System ERP w chmurze to także bezpieczeństwo danych zapewniające ciągłość działania firmy.

NASZE ROZWIĄZANIA

FUNKCJONALNOŚCI

Rozbudowana struktura systemu to nie tylko funkcjonalne moduły, które odpowiadają za administrowanie wszystkimi działami w firmie opierając się o wspólną bazę danych, ale również architektura oprogramowania, która zawiera szereg nowoczesnych rozwiązań

Obsługa kart w programie

System wspiera logowanie do programu indywidualnymi kartami pracowniczymi. Po zamontowaniu czytników w firmie, oprogramowanie pozwoli zastosować karty jako jednostkowe identyfikatory logowania, co znacznie ułatwi i przyśpieszy pracę zespołu. Używanie kart pozwoli także na rejestrację czasu pracy każdego użytkownika.

Wspomaganie decyzji podczas realizacji zamówień

Dzięki temu, że wszystkie moduły oprogramowania są ze sobą ściśle zintegrowane, system informuje na bieżąco o nowych zleceniach oraz wszystkich zmianach jego statusu na każdym etapie realizacji. Narzędzia Comcore FUTURA sugerują możliwe, dostępne akcje dla każdego ze zleceń w czasie rzeczywistym oraz umożliwiają ich wykonanie jednym przyciskiem myszy.

Optymalizacja kosztów

Automatyzacja procesów oraz precyzyjne planowanie produkcji już od momentu tworzenia technologii nie tylko przyśpieszy realizację zleceń, ale również zmniejszy ich koszty. Dodatkowo rozwiązania wykorzystane w systemie sprawią, że wiele procesów będzie realizowanych automatycznie, przez co możliwe będzie zatrudnienie mniejszej ilości pracowników.

Bezpieczeństwo danych

System spełnia najwyższe standardy jakości oraz bezpieczeństwa we wszystkich aspektach jego działania. Chroni dane zawarte w oprogramowaniu, a dzięki certyfikatowi SSL (Secure Sockets Layer) szyfruje połączenia metodami kryptograficznymi.

Mobilność w czasie rzeczywistym

System został wzbogacony o dodatkowe rozwiązania mobilne, które stanowią aplikacje dedykowane systemowi Android. Pozwala to podejmować ważne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa decyzje niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz.

Prosta dokumentacja i analiza

Zintegrowane moduły dają możliwość tworzenia automatycznej, cyfrowej dokumentacji, która zminimalizuje papierkową dokumentację oraz zaoszczędzi sporą ilość czasu. Program umożliwia zapis plików w dwóch formatach do wyboru: PDF lub Excel, dzięki czemu pozwala na szybką analizę
procesów oraz wyników firmy.

Korzyści z wdrożenia systemu Comcore FUTURA

usystematyzowana baza klientów i dostawców

bezpieczeństwo danych

wsparcie dla wielu platform sprzętowych

niezależny system oznaczania produktów kodami kreskowymi

baza technologiczna

redukcja kosztów

automatyzacja procesów

wspomaganie decyzji w czasie produkcji

rozwiązania mobilne

wsparcie zadań magazyniera

integralność kart z systemem dostępu dzięki technologii rfid

Comcore FUTURA w zależności od potrzeb daje możliwość korzystania z różnego rodzaju urządzeń, tak aby funkcjonalność oprogramowania była satysfakcjonująca. Struktura systemu umożliwia dostęp do danych z dowolnego urządzenia np. komputera lub tabletu.

ROZWIĄZANIA                                                     MOBILNE

APLIKACJE

Aplikacje Mobile

Dodatkowo w strukturę oprogramowania wchodzą specjalnie stworzone, zintegrowane aplikacje mobilne Comcore FUTURA (Catalog, Storage, PP) na system Android, które wspierają funkcjonowanie systemu z poziomu telefonu komórkowego lub innego urządzenia mobilnego. Aplikacje ułatwią i znacznie przyśpieszą pracę osób odpowiedzialnych za konkretne zadania w firmie. Dostęp do aplikacji jest darmowy po zakupie licencji.

Mobilny Katalog

Mobilny Magazyn

Mobilny Panel Produkcyjny

Comcore FUTURA pozwoli Ci wejść na wyższy poziom prowadzenia biznesu i zwiększyć wydajność pracy swojej firmy!

Realizuj cele i strategie, wykorzystuj potencjał swoich pracowników, dbaj o dobre relacje z klientami, dotrzymuj terminów, analizuj wyniki swoich działań, podejmuj dobre decyzje i ciesz się najwyższą efektywnością pracy swojej firmy z systemem Comcore FUTURA.

Chcesz dowiedziec się więcej? Pobierz naszego darmowego ebooka i poznaj wszystkie funkcjonalności systemu Comcore FUTURA!